FAQ neboli nejčastější otázky
Pokud tu Váš dotaz nenajdete, napište nám na e-mail info@v43lbs0gnh.onrocket.site
- Na stránce dodávka volíte způsob dodání.
- Ke každé objednávce obdržíte emailem fakturu (na adresu registrovanou na vašem klientském účtu www.sistersproject.cz). Můžete si zvolit, zda zadáte novou fakturační adresu, nebo použijete adresu zaregistrovanou na vašem účtu kliknutím na možnost “Zadat jinou fakturační adresu”.
- Můžete zvolit dárkové balení. Můžete si vybrat, zda chcete výrobky doručit v nabízeném dárkovém balení (obálka nebo krabička). Standardně se zboží balí do krabic.
- Toto je poslední fáze objednávky. V rekapitulaci objednávky můžete svůj nákup zkontrolovat a v případě potřeby změnit. Po kontrole můžete přejít k placení.
- Zvolte způsob(y) placení. Pokud chcete více informací o možných způsobech placení na sistersproject.cz, klikněte sem (obchodní podmínky). Pokud platíte bankovní kartou, musíte zadat číslo své karty, kód ze zadní strany karty a datum platnosti vaší karty. V případě, že jste uložili údaje o vaší kreditní kartě do systému, můžete je opětovně použít k zaplacení. Pro ověření stačí uvést kryptogram zvolené kreditní karty.
- Pokud platíte dárkovou kartou, zadejte číslo karty a kód ze zadní strany karty.
Po uskutečnění platby se objeví nová stránka se shrnutím vaší objednávky: objednané produkty, zvolený způsob dodání, celková částka, atd.
Po zaregistrování objednávky dostanete 3 emaily.
Email potvrzující objednávku se seznamem objednaných produktů, zvoleným způsobem dopravy a celkovou cenou objednávky.
Jakmile bude vaše objednávka připravena, dostanete email potvrzující expedici objednávky a převzetí přepravcem.
Email s elektronickou fakturou.
Jakmile naleznete produkt/y, o který/é máte zájem, pokračujte podle instrukcí :
- Vyberte si produkt
- Klikněte a vložte do košíku
Jakmile se vložení potvrdí, můžete pokračovat v nákupu nebo dokončit objednávku.Kliknutím na “Objednat” se dostanete do košíku.
- V košíku si zkontrolujte produkty, které jste do něj vložili. V případě potřeby je můžete odebrat nebo změnit jejich množství.
- Vzorky.
Podle celkové ceny objednávky (bez nákladů na dopravu) vám Sephora nabídne vzorky*
V případě, že je vaše objednávka zrušena z důvodu nedostupnosti produktu, nedojde ke stržení částky z vašeho účtu. V případě dalších otázek či potíží se obraťte na klientský servis Sisters Project emailem na adresu info@v43lbs0gnh.onrocket.site, který vám rád pomůže s přijetím nové objednávky.
Než dokončíte objednávku a než přejdete k placení, zobrazí se rekapitulace objednávky se seznamem vybraných produktů. Zde můžete provést kontrolu a v případě potřeby objednávku změnit či zrušit.
Kvůli garanci co nejkratší doby vyřízení už nelze objednávku měnit ani rušit, jakmile ji dokončíte.
Pokud je nákup poškozen, můžete zboží jednoduše vrátit nebo si jej nechat vyměnit během 1 měsíce od data doručení zásilky.
Vrácené zboží musí být v původním stavu, v původním obalu, s případným příslušenstvím a příbalovým letákem.
POZOR Výrobky, které byly používány nelze vracet.
Na prodejně vám bude produkt vyměněn. Při vrácení produktu poštou vám bude hodnota produktu přičtena k vašemu Online kreditu na . Pokud nemáte účet na sephora.cz, bude vám automaticky vytvořen na základě vaší emailové adresy.
vrácení v prodejně
- Vezměte si s sebou :
– Vytištěnou fakturu vaší objednávky (zaslaná emailem).
Naši pracovníci se o vaši žádost postarají a vytvoří dárkovou kartu nebo vymění zboží. Volba je na vás!
vrácení zboží poštou
- Nachystejte si produkty, které chcete vracet :
– Zabalte zboží tak, aby bylo maximálně chráněno při přepravě, ideálně do původního balení.
– Odešlete zásilku na následující adresu :
Sisters Project
Holečkova 16
150 00 Praha 5
Česká republika
Pozor: náklady na odeslání vraceného zboží hradíte vy.
- Zkontroluje produkt.
Pokud odpovídá podmínkám vrácení zboží, přistoupíme k proplacení formou, která odpovídá vámi zvolenému způsobu placení, nebo vám připíšeme částku jako online kredit* pokud šlo o dárek.
*Veškeré podmínky pro vrácení zboží a peněz naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách.
Doprava zdarma vám bude nabídnuta, pokud bude cena vaší objednávky vyšší než 3000 Kč
Sledování objednávky
Jakmile je objednávka dokončená, objeví se na vašem zákaznickém účtu, v záložce “Mé objednávky” a dostanete e-mail s potvrzením.
Pokud chcete sledovat vaši zásilku, klikněte na odkaz “sledování zásilky” přístupný z detailu vaší objednávky.
Budete přesměrování na webové stránky dopravce a budete moci sledovat pohyb vaší zásilky.
Bankovní karta
Přijímají se pouze karty vydané bankovní nebo finanční institucí, která se nachází v Evropské Unii nebo Monaku.
Dárková karta
Dárkovou kartu můžete získat vnai pobočce na adrese Holečkova 16.
Dárková karta není na jméno a v případě ztráty, krádeže nebo poškození nelze žádat o výměnu či peněžní náhradu.
Online kredit
Online Kredit může být formou kompenzaci za vracení zboží a dodává se formou dárkové karty.
Jakmile bude vaše objednávka expedována, dostanete emailem fakturu s detailními údaji k objednávce.
Kontrolujte si i složku s nevyžádanou poštou/spamem.
Platnost karty je jeden rok od data aktivace (karta se aktivuje prvním nákupem).
Naše nabídky nelze uplatnit na dárkovou kartu Sisters Project a vybrané a již zlevněné produkty.
V horní části každé stránky na webu sistersproject.cz naleznete vyhrazené místo, kde můžete založit svůj online účet.
- Klikněte na „založit účet“.
- Na formuláři k vytvoření účtu vyplňte veškeré požadované informace a klikněte na tlačítko potvrdit.
Můžete pokračovat v procházení stránek, přihlásit se do účtu nebo odeslat objednávku.
Práce a partnerství
Pro více informací o volných pozicích můžete poslat svůj životopis na info@v43lbs0gnh.onrocket.site
Pro více informací obraťte se na info@v43lbs0gnh.onrocket.site